czwartek, 26 listopada 2015

Kuchnia w kolorze śmietany

Kuchnia mieści się w nowoczesnym domu z antresolą. Właścicielami są młodzi, otwarci ludzie. Mieli swoje oczekiwania, ale pozwolili mi na duża swobodę projektową.
Efekt? Minimalistyczna, prosta forma, bez zbędnych ozdobników.


W kuchnia zastosowałam uchwyty frezowane, zredukowane do minimum.


Po jednej stronie zaplanowałam wysoką zabudowę - piekarnik i mikrofalę, obok wolno stojącą lodówkę side by side Samsung oraz szafę gospodarczą.


Jestem fanką lodówek Samsunga z wysuwaną, dolną szufladą. Zapewniają maksimum miejsca w przestrzeni chłodziarki i moim zdaniem biją na głowę klasyczne lodówki side by side.

Szafa gospodarcza - spiżarnia została wyposażona w wewnętrzne szuflady. Dzięki temu dostęp do schowanych w nich rzeczy jest ułatwiony.


Piekarnik i kuchenka mikrofalowa usytuowane są na ergonomicznej wysokości. Obok zaplanowałam miejsca na kawiarkę do zabudowy, która ma się pojawić w kuchni w najbliższym czasie.


Podwyższony barek oddziela kuchnię od strefy komunikacyjnej domu. Można ustawić przy nim stołki barowe, lub stojąc porozmawiać z gospodarzami.


W kuchni wyjątkowo ważne jest wyposażenie wnętrz szafek. Tutaj mamy wszelkie udogodnienia,  które sprawiają, że praca w kuchni jest przyjemna.
W narożniku zaplanowałam kosze typu Le Mans. Zapewniają optymalny dostęp do kuchennych sprzętów.


Pod zlewem zainstalowany został młynek do odpadków. W związku z tym nie było już miejsca na duży kosz do sortowania odpadów. Poradziłam sobie i z tym problemem - kosz umieściłam obok szafki pod zlew.


Kuchnia została wykonana przez firmę BRM MEBLE, www.brmmeble.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz