środa, 4 maja 2016

Kremowa kuchnia

Ta kuchnia od początku zapowiadała się efektownie - wiedziałam, że będę mogła zaprojektować w niej wyspę, a jestem ich wielką fanką.
Mamy więc połączenie kremowych, lakierowanych na wysoki połysk frontów, drewnopodobnych blatów, minimalistycznych uchwytów i kontrastowego, czarnego sprzętu AGD.


Na wyspie umieściłam płytę indukcyjną. Siłę do płyty trzeba poprowadzić w posadzce, tak więc projekt kuchni niezbędny jest przed pracą elektryka i instalatora na budowie.


W wyspie od strony kuchni przewidziałam szafkę na butelki z winem oraz sprytnie schowane gniazdko robocze.


Duży, dwukomorowy zlew znalazł swoje miejsce pod oknem. Widać połączenie płytek na ścianie z blatem kuchennym - faktury drewna pięknie ze sobą korespondują.


Pod zlewem - duży sortownik na śmieci w wysokiej szufladzie.


Ważnym elementem w każdej kuchni jest oświetlenie - tutaj zastosowałam podszafkowe listwy ledowe.


W kuchni nie zabrakło też szuflad wewnętrznych na zapasy i naczynia.


Teraz pozostaje tylko ustawić przy wyspie hokery i delektować się posiłkami w zaplanowanym w każdym detalu wnętrzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz